Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Δρόμος φάντασμα η Ιόνια Οδός.


Της ΒΑΣΩΣ ΒΗΤΤΑ

Μια εικόνα - χίλιες λέξεις…
για τη σημερινή κατάσταση του μεγάλου οδικού έργου, στο φωτορεπορτάζ της ΑΙΧΜΗΣ
Εγκαταλελειμμένα εργοτάξια έχουν απομείνει στο έργο της Ιόνιας Οδού, τα οποία μένουν να θυμίζουν στους Αιτωλοακαρνανάνες αλλά και τους περαστικούς, το όνειρο του νέου ...
αυτοκινητόδρομου. Το έργο είχε ξεκινήσει από πολλά σημεία ταυτόχρονα, με τα αντίστοιχα εργοτάξια των εταιριών που είχαν αναλάβει το κάθε τμήμα να έχουν στηθεί και εκτός από τον εξοπλισμό τους είχαν βάλει και τις σχετικές πινακίδες, οι οποίες εκτός από την ενημέρωση για τα στοιχεία του έργου ζητούσαν από τους κατοίκους των περιοχών την κατανόησή τους για την ενόχληση που θα προκαλούσαν. «Η ενόχληση είναι προσωρινή το έργο θα είναι μόνιμο», αναγράφουν αυτές οι πινακίδες, αλλά τελικά φάνηκε ότι το έργο ήταν προσωρινό και το απαράδεκτο οδικό δίκτυο μόνιμο. Σήμερα όλα αυτά τα τμήματα είναι «εργοτάξια φαντάσματα» που δημιουργούν θλίψη στους ντόπιους και περαστικούς, αφού παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις βουλευτών και τις υποσχέσεις των εκάστοτε υπουργών υποδομών για αναζήτηση τρόπων συνέχισης του έργου, ακόμα η κατάσταση είναι βαλτωμένη. Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Βήματος» ο Γερμανός επιτηρητής Χόρστ Ραϊχενμπαχ, έχει καταθέσει φάκελο για ευρωπαϊκή χρηματοδότηση 166 συνολικά έργων προτεραιότητας, με σκοπό την ενίσχυση της οικονομίας και την απορρόφηση μέρους της ανεργίας. Η επανεκκίνηση 166 έργων σε όλη την Ελλάδα που θα χρηµατοδοτηθούν µε 10,5 δισ. ευρώ από τα ευρωπαϊκά ταµεία (σχεδόν εξ ολοκλήρου) δηµιουργεί ελπίδες ότι από την ερχόµενη άνοιξη κάτι θα αρχίσει να κινείται. Στον κατάλογο µε τα 166 έργα προτεραιότητας που παρουσιάζει «Το Βήµα» περίοπτη θέση κατέχουν τα μεγάλα οδικά έργα στα οποία περιλαµβάνονται η Ολυµπία οδός, η ολοκλήρωση του Ε65 και η κατασκευή της Ιόνιας Οδού προϋπολογισµού 183 εκατ. ευρώ, η κατασκευή του αυτοκινητόδροµου ΜΟΡΕΑΣ και η ολοκλήρωση του τµήµατος Μαλιακός - Κλειδί στη Στερεά Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου