Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Ο Σπύρος Κυρίκος-Καραούλης υποψήφιος με τον συνδυασμό ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΔΗΜΟΣ


Είμαι απόφοιτος της σχολής Ηλεκτρολογίας και μηχανολογίας.Στη συνέχεια εργάστηκα επί 35 συναπτά έτη στον οργανισμό Τηλεπικοινωνιών όπου και διετέλεσα προϊστάμενος στον ΟΤΕ Βόνιτσας. Είμαι παντρεμένος με την Άννα Μαρία Ζαφειρούλη και μαζί της έχω αποκτήσει δυο
παιδιά τον Κώστα 27 ετών τεχνικό Η/Υ και τη Σταματία 22 ετών Φιλόλογο. Από νεαρή ακόμη ηλικία έδειξα το ενδιαφέρον μου για τα κοινά και τα πολιτιστικά δρώμενα που σχετίζονται με τα ήθη και έθιμα του τόπου μου. Κατά τα έτη
--> 1984-1986 εκλέχθηκα αντιπρόεδρος στο σύλλογο "Εν Αθήναις Βονιτσάνων ".
-->1987-1997 αντιπρόεδρος στον αθλητικό σύλλογο "Πας Αμβρακικός".
-->1992-2009 διετέλεσα στη θέση του προέδρου και αντιπροέδρου του συλλόγου "Γονέων και Κηδεμόνων" τόσο της Δημοτικής όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης .
--> 2006- 2010 εκλέχθηκα δημοτικός σύμβουλος στη θέση της αντιπολίτευσης με τον συνδυασμό " Νέοι Ορίζοντες" με τη Λέλα Καραγκούνη. Έπειτα διετέλεσα αντιπρόεδρος ΠΕΤ ΟΤΕ Αιτ/νιας.
 --> Από το 2009-2012 ανέλαβα τη θέση του αντιπροέδρου του πολιτιστικού συλλόγου "Γέφυρες του Κόσμου". Από το 2012 εως σήμερα είμαι μέλος σε όλες τις πολιτιστικές ομάδες και συλλόγους του δήμου μου. Σήμερα έχω την τιμή να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη "Ανοικτός Δήμος" του κ. Ευθύμιου Γ. Φερεντίνου ,έχοντας επίγνωση των προβλημάτων του τόπου μου, θέλω και ζητώ την στήριξη σας , ώστε όλοι μαζί να προσπαθήσουμε να βάλουμε το λιθαράκι της αλλαγής τόσο του τόπου , όσο και του μέλλοντος των παιδιών μας που μεγαλώνουν και μένουν στη Βόνιτσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου