Το έργο έχει σπάσει σε 4 εργολαβίες οι οποίες όλες εκτελούνται από τον Όμιλο ΑΕΓΕΚ με διαφορετικές εταιρείες. Οι τελευταίες εξελίξεις στην μητρική εταιρεία, με την λήψη δανείου ανοίγει τον δρόμο κατασκευής του πρώτου τμήματος από το Άκτιο μέχρι την Παλιάμπελα μήκους 22,5 χιλιομέτρων που είναι και το μεγαλύτερο του έργου. Το έργο θεωρητικά μετά από την θετική εξέλιξη προχωρά αλλά κάτι τέτοιο δεν είναι εμφανές καθώς τα εργοτάξια υπολειτουργούν.
Τα υπόλοιπα 3 τμήματα 26χλμ εκτελούνται από θυγατρικές που ταλανίζονται από προβλήματα και μέχρι σήμερα υπάρχει ένα πέπλο μυστηρίου αναφορικά με την τύχη τους. Ακόμα και από το Υπουργείο ΑΝΥΠ αποφεύγουν να δηλώσουν κάτι συγκεκριμένο, περιμένοντας τις εξελίξεις στον μεγάλο τεχνικό όμιλο. Ερώτημα παραμένει πως το πιο προχωρημένο τμήμα που περιλαμβάνει την παράκαμψη Αμφιλοχίας τι ακριβώς θα γίνει ενώ είναι ξεκάθαρο πλέον πως το έργο όχι μόνο δεν μπορεί να τηρήσει τα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης για το 2013 αλλά πλέον πολλοί μιλούν συνολική ολοκλήρωση του έργου το 2015 καθώς η φετινή χρονιά θεωρείται «χαμένη».
Μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και τον ερχομό της νέας χρονιάς αναμένονται ραγδαίες εξελίξεις στο θέμα της κατασκευής του άξονα μιας και όσο παραμένει η σημερινή κατάσταση το μεγάλο αυτό οδικό έργο δεν προχωρά παρά το γεγονός πως έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση με ποσό που ξεπερνά τα 180 εκ.ευρώ και πάρα ταύτα, τα χρήματα μένουν στα …ταμεία των Βρυξελλών.
Ypodomes
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου